گیفت کارت ریزر گلد

نکته مهم: گیفت کارت ریزر گلد فقط در ریجن خریداری شده قابل استفاده می‌باشد و غیر قابل استرداد است.ریجن گلوبال برای OTHER قابل استفاده است.

خرید گیفت کارت ریزر گلد امریکا

شما می‌توانید خرید گیفت کارت ریزر گلد گلوبال را در مقادیر گوناگون از گیفت کارتی خریداری کنید. اگر کشور اکانت Razer Gold شما امریکا می‌باشد از گیفت کارت ریزرگلد امریکا استفاده نمایید و پس از خرید در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

خرید گیفت کارت ریزر گلد

گیفت کارت ریزر گلد ترکیه چیست؟

ریزر گلد یک کارت اعتبار مجازی برای گیمرهای سراسر جهان است. با این کارت شما به خدمات و امکانات موجود در سایت و اپلیکیشن ریزر دسترسی پیدا می‌کنید. با داشتن گیفت کارت ریزر گلد می‌توان برای خرید درون بازی‌ها و برای باز کردن قفل محتوای اختصاصی از Razer Gold استفاده کرد و در ازای آن به شما Razer Silver و معاملات انحصاری بازی هدیه داده خواهد شد. شما از این گیفت کارت می‌توانید در بیش از 2500 بازی و برنامه سرگرمی بهره‌مند شوید. این نوع کارت توسط شرکت بزرگ RAZER تولید می‌شود. گیفت کارت ریزر گلد قبلاً با نام ریکستی Rixty Code شناخته می‌شد و امروزه به عنوان یک ارز دیجیتال و مجازی شناخته می‌شود.

برخی از ویژگی‌های خرید گیفت کارت ریزرگلد

  • امکان پیش خرید بازی‌های جدید و به روز
  • امکان شارژ اکانت‌ برنامه‌های شبکه مجازی (لایکی، وایبر و…)
  • دسترسی ساده و سریع به بیش از 2000 بازی آنلاین
  • امکان انجام پرداخت‌های درون برنامه‌ای

تفاوت گیفت کارت ریزر گلد گلوبال با سایر ریجن‌ها

از لحاظ کارایی تفاوتی در میان گیفت کارت‌های ریزرگلد وجود ندارد. در قیمت آنها نیز تفاوت آن چنانی دیده نمی‌شود.  گلوبال به معنی “جهانی” و برای گیفت کارت‌های ریزر گلد، گلوبال بدین معنی است که این گیفت کارت‌ها برای تمامی ریجن‌های جهانی قابل دریافت و فعال‌سازی می‌باشد با این تفاوت که گیفت کارت گلوبال فقط برای دسته ریجن (OTHER) ساخته شده و بقیه ریجن‌ها گیفت کارت مخصوص به خود را دارند. برای مثال شما نمی‌توانید گیفت کارت ریزر گلد گلوبال را در اکانت ترکیه استفاده کنید. هیچگونه محدودیتی در خرید و فعال‌سازی گیفت کارت Razer gold ریجن گلوبال (جهانی) وجود ندارد. در نظر داشته باشید برای فعال‌سازی چه ریجن گلوبال چه ریجن سایر کشورها در ریزرگلد می‌بایست از آی پی غیر ایران استفاده نمایید.

نکته 1: گیفت کارت ریزر گلد گلوبال فقط برای استفاده در اکانت‌هایی که کیف پول دلار و کشور OTHER یا US را موقع ثبت‌نام در سایت ریزر انتخاب کردند قابل استفاده است.

 

راهنمای استفاده

نحوه فعال سازی گیفت کارت ریزر گلد آمریکا

  1. وارد آدرس gold.razer.com شوید.
  2. اطلاعات اکانت خود را ثبت کنید و وارد سایت شوید.
  3. روی علامت + بالای صفحه بزنید.
  4. Razer Gold PIN را انتخاب کنید و کد خریداری شده از گیفت کارتی را در فیلد مربوطه وارید کنید
  5. اکانت شما شارژ شد!
نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیفت کارت ریزر گلد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه‌های اجتماعی