گیفت کارت پلی استیشن

27 اردیبهشت 1401 | 15:37
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟ هدف از به کار بردن گیفت کارت چه می باشد؟

چگونه می توان این گیفت کارت را خریداری کرد؟ مزایای ایتغاده ار این گیفت کارت چیست؟

بازی های کامپیوتری و موبایلی به گونه ای در جهان مورد استقبال قرار گرفته اند که نه تنها کودکان و نوجوانان بلکه بزرگسالان نیز از این بازی ها استفاده می کنند. به عبارت دیگر هیچ گونه محدودیت سنی و جنسی در خصوص این بازی ها وجود ندارد و علاقمندان به انها از همه گروه های سنی و جنسی هستند.

در میان بازی های کامپیوتری، پلی استیشن از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و کاربران بسیار زیادی به بازی های این دستگاه علاقه دارند. خصوصا با توجه به اینکه پلی استیشن دائما در حال به روز رسانی است و هر ساله دستگاه های جدیدتری را به بازار ارائه می دهد که قابلیت های بیشتری در مقایسه با ورژن های قبلی با خود به همراه دارد.

به عنوان مثال: پلی استیشن 4 و 5 از جدیدترین ورژن های این دستگاه هستند که توجه عده زیادی از افراد را به خود جلب نموده اند  رقابت بین این دستگاه و کنسول بازی ایکس باکس بسیار زیاد است.

 

گیفت کارت پلی استیشن  چیست؟

شرکت سونی در کنار کنسول بازی و خدماتی که به کاربران ارائه می دهد، تجهیزاتی را نیز در اختیار کاربران قرار داده است که گیفت کارت یکی از تجهیزات و خدمات شرکت سونی به حساب می آید و برای سهولت استفاده از پلی استیشن برای کاربران تهیه شده است و کاربرانی که به بازی های پلی استیشن علاقه دارند، می توانند با استفاده از گیفت کارت، از فروشگاه پلی استیشن به میزان اعتبار گیفت کارت برای خرید محصولات مورد نظر خود اقدام کنند.

هدف از به کار بردن این گیفت کارت چه می باشد؟

در واقع هدف از به کار بردن گیفت کارت، تهیه تجهیزات جانبی برای بازی با دستگاه پلی استیشن است. به عنوان مثال: با استفاده از این دستگاه می توان به روز رسانی های جدید بازی ها را تهیه کرد و یا به خرید تجهیزات جدید  بازی های پلی استیشن پرداخت.

 

مزایای گیفت کارت پلی استیشن:

استفاده از این گیفت کارت را می توان همراه با مزیت هایی به شرح زیر در نظر گرفت:

  • خرید بازی پلی استیشن به صورت آسان از فروشگاه
  • عدم نیاز به مراجعه حضوری برای خرید بازی ها
  • پشتیبانی کردن psn از بازی های دیجیتالی
  • بهره مند شدن از تخفیف در بازی های پلی استیشن 4 و 5
  • خرید موزیک های متفاوت از شرکت سونی
  • خرید تم برای بازی ها
  • پیش خرید کردن بازی های پلی استیشن 4 و 5
  • و…

 

خرید گیفت کارت پلی استیشن:

عزیزانی که قصد داشته باشند تا برای خرید گیفت کارت پلی استیشن اقدام کنند، می توانند آن را از فروشگاه گیفت کارتی تهیه کنند. در این فروشگاه می توانید نوع گیفت کارت مورد نظر خود را مشخص کنید و سپس برای خرید آن اقدام نمایید.

در صورتی که برای خرید این گیفت کارت از مجموعه گیفت کارتی کمک بگیرید، می توانید از پشتیبانی این مجموعه نیز بهره مند شوید و در صورت بروز مشکل با پشتیبانی تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که در فروشگاه گیفت کارتی علاوه بر این گیفت کارت، می توانید بتل پس و سی پی کالاف دیوتی و … را نیز تهیه کنید.

 

گیفت کارت پلی استیشن

 

چگونه می توان این گیفت کارت را شارژ کرد؟

برای شارژ باید ip خود را بر روی ایالت متحده تنظیم کنید و سپس وارد سایت پلی استیشن شوید و در قسمت ثبت نام سایت گزینه creat a new account را بسازید.

در قسمت بعدی باید یک آدرس مربوط به ایالت متحده انتخاب کنید که می توانید از طریق گوگل مپ یک آدرس فیک بسازید. سپس ایمیل و اکانت را تایید کنید و بعد در قسمت پنل کاربری بر روی قسمت account کلیک کنید.

در مرحله آخر نیز باید گزینه redeem prepaid card را انتخاب کنید و گیفت کارت خریداری شده را وارد کنید.

 

کلام پایانی:

گیفت کارت پلی استیشن را برای شما عزیزان در این مطلب تحت بررسی قرار دادیم. پیشنهاد می کنیم که برای بهره بردن از امکانات بیشتر این کنسول و لذت بیشتر در اوقات فراغت خود حتما گیفت کارت آن را تهیه کنید و با استفاده از آن اوقات فراغت بسیار لذت بخشی را سپری کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه‌های اجتماعی