گیفت کارت گوگل پلی

نکته مهم:از این کارت فقط در ریجن خریداری شده می‌توانید استفاده کنید, تمام خریدها غیرقابل استرداد و غیرقابل برگشت هستند.

درباره گیفت کارت گوگل پلی آمریکا

گیفت کارت گوگل پلی آمریکا، کارتی پیش پرداخت برای افزایش موجودی حساب گوگل پلی است. این کارت برای پرداخت هزینه‌ی هزاران کتاب، آهنگ، فیلم، برنامه، مجله و موارد دیگر در فروشگاه گوگل پلی قابل استفاده است.

چرا از کارت هدیه Google Play استفاده کنید؟

گیفت کارت های گوگل پلی در مقادیر مختلف به فروش می‌رسند که می‌توانند برای تمام فروشگاه Google Play استفاده شوند. می‌توانید از این کارت‌ها برای خرید محصولات گوگل پلی و همچنین برای خرید درون‌برنامه‌ای استفاده کنید.
این کارت‌ها را می‌توان تقریبا بلافاصله از طریق تحویل ایمیل تحویل بگیرید و بنابراین شما حتی به کارت فیزیکی هم نیاز ندارید. تنها کاری که باید برای استفاده از کارت انجام دهید، وارد کردن یک کد ساده است.
کارت‌های هدیه گوگل پلی نیز به عنوان یک هدیه برای دوستان و خانواده عالی هستند. هدیه دادن آسان‌تر از این نمی‌شود!

چه چیزی می توانید با گیفت کارت گوگل پلی بخرید؟

اگر درباره گوگل شنیده باشید، احتمالا می‌دانید که گوگل یک شرکت بسیار موفق است که انواع گسترده‌ای از خدمات و محصولات را در سطح جهانی ارائه می‌دهد. کارت هدیه Google Play به شما اجازه می دهد تا محتوای فروشگاه Google Play مانند موسیقی، فیلم، کتاب های صوتی، بازی، برنامه ها و نرم افزار را در هر زمان از راحتی خانه خریداری کنید.
چه از یک تلفن هوشمند Android، تبلت یا رایانه استفاده کنید، خریدهای شما می تواند در تمام دستگاه های شما به اشتراک گذاشته شود تا بتوانید از خریدهای خود استفاده کنید، مهم نیست که از کدام دستگاه در حال استفاده هستید.

لطفا قبل از خرید به نکات زیر توجه کنید:

  • ثبت‌نام حساب کاربری گوگل، ثبت نام حساب بازی‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل و آدرس IP شما هنگام استفاده از کد گیفت کارت گوگل پلی، همگی باید در کشور مربوطه انجام شود. (استفاده از وی پی ان و سرور مجازی مجاز نیست).
  • هشدار مهم:این محصول برای کاربران داخل کشور مناسب نمیباشد و با وی پی ان و سرور مجازی و اکانت آمریکا فعال نمیشود! این محصول فاقد ضمانت و گارانتی و پشتیبانی میباشد! با توجه به قوانین جدید گوگل، درصورتی که در حین استفاده از کد گیفت کارت گوگل پلی و یا بعد از ردیم کردن و در حین خرید از پلی استور با ارور عدم مطابقت کشور برخورد نمایید، وب سایت گیفت کارتتی هیچ گونه مسئولیتی تقبل نمی نماید. (این مشکل مستقیما از سمت گوگل و قانون جهانی جدید این کمپانی میباشد و دیوایس رو شناسایی میکند! شما با قبول ریسک 100% این محصول رو خریداری میکنید)
  • به دلیل محدودیت‌های کشوری و سیاست‌های سختگیرانه‌‌ی گوگل، هنگام ثبت‌نام، تنظیمات حساب کاربری و استفاده از کد گیفت کارت، آدرس IP شما توسط شرکت گوگل بررسی و ثبت می‌شود.
  • اگر کد گیفت کارت گوگل پلی خارج از کشور خریداری شده استفاده شود، گوگل یک پیام خطا به کاربر نشان می‌دهد..
راهنمای استفاده

نحوه استفاده از گیفت کارت گوگل پلی

روش استفاده در دستگاه های اندرویدی

  • برنامه فروشگاه Google Play را باز کنید.
  • نماد منو را در گوشه سمت راست بالا لمس کنید.
  • روی «Redeem» در منو ضربه بزنید.
  • کد ارسال شده توسط گیفت کارتی را وارد کنید.

روش استفاده در مرورگر وب

  • به play.google.com/redeem بروید.
  • کد ارسال شده توسط گیفت کارتی را وارد کنید
نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیفت کارت گوگل پلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه‌های اجتماعی