آموزش دریافت کد بکاپ جیمیل

22 آذر 1402 | 0:06
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
آموزش بدست آوردن کدهای بک آپ جیمیل

برای انجام خرید بسیاری از بازی ها مثل فری فایر و کلش اف کلنز و پابجی و ….. نیاز هست شما جیمیل و پسورد و کد بک اپ جیمیل خودتون رو در اختیار ما قرار بدید. تا ما بتونیم جیمیل شما را روی سرور اجرا کنیم و خرید شما را انجام بدیم.

در اینجا ما نحوه فعال کردن و دریافت کد بک اپ جیمیل را برای شما توضیح میدیم. برای اینکار نیاز دارید تایید دو مرحله ای جیمیل خودتون رو فعال کنید.

این کار خیلی ساده هست و در عرض چند دقیقه میتونید کد دریافت کنی.

مراحل کامل و دقیق برای به دست آوردن کد بکاپ از حساب جیمیل خود:

1. ورود به حساب جیمیل: ابتدا وارد حساب جیمیل خود شوید. برای این کار، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید و بر روی دکمه “ورود” کلیک کنید.

2. ورود به تنظیمات حساب: پس از ورود به حساب جیمیل، به بالای صفحه بروید و روی عکس حساب خود کلیک کنید. سپس گزینه “تنظیمات” را انتخاب کنید.

3. انتخاب بخش “حفاظت حساب”: در صفحه تنظیمات، به بخش “حفاظت حساب” بروید. این بخش مربوط به امنیت حساب شما است و شامل گزینه های مختلفی است که می توانید از آنها استفاده کنید.

4. انتخاب گزینه “دریافت کد بکاپ”: در بخش “حفاظت حساب”، به دنبال گزینه “دریافت کد بکاپ” بگردید. این گزینه به شما امکان می‌دهد تا کد بکاپ را دریافت کنید و آن را برای استفاده های آینده ذخیره کنید.

5. دریافت کد بکاپ: بر روی گزینه “دریافت کد بکاپ” کلیک کنید. سپس یک کد بکاپ به شما ارائه خواهد شد. این کد بکاپ را به یک فایل متنی ذخیره کنید و آن را در جایی امن نگهداری کنید

راهنمای مرحله به مرحله دریافت کدهای بک آپ جیمیل

– ابتدا وارد تنظیمات گوشی خود بشید و وارد بخش گوگل google بشید . ( در اندروید 5 و پایین تر به شکل چرخ دنده خاکستری است ) مطابق تصویر

2 – در این قسمت جیمیل های خود خود را میبینید .

  • اگر زبان گوشی شما فارسی باشد زیر جیمیل نوشته مدیریت حساب گوگل
  • اگر زبان گوشی شما انگلیسی باشد manage your google account نوشته است .

روی ان بزنید . مطابق تصویر

3 – در این قسمت در بالا صفحه منو اولین گزینه که میبینید نوشته است صفحه اصلی یا home .

  • چهارمین گزینه از سمت راست نوشته است امنیت روی امنیت بزنید مطابق تصویر

4 – در بخش امنیت مقداری بیاید پایین تر گزینه ای وجود دارد به نام تایید دو مرحله ای یا راستی ازمایی دو مرحله ای روی بزنید . مطابق تصویر

5 – در این قسمت باید رمز جیمیلتون وارد کنید

رمزتون وارد کنید

6 – در این بخش مقداری بیاید پایین در گزینه ای وجود دارد به نام backup cods روی ان بزنید مطابق تصویر

7 – کد هایی که مشاهده میکنید کد های بک اپ هستند شما فقط کافیه یکی از این کد هارو هنگام خرید از سایت گیفت کارتی وارد کنید . موفق باشید .

شما میتوانید با استفاده از کد بک اپ از سایت گیفت کارتی جم فری فایر – یوسی پابجی – جم کلش اف کلنز و سی پی کالاف خریداری کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه‌های اجتماعی