آموزش پیدا کردن پلیر ID کالاف دیوتی موبایل در سه سوت

28 شهریور 1401 | 10:53
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 5 دقیقه

پس از مدت ها نسخه موبایلی بازی کال اف دیوتی منتشر شده که شما می توانید بازی های آنلاین چند نفره مدرن را در سراسر جهان تجربه نمایید. در این بازی ماموریت های جذاب و هیجان انگیزی وجود دارد. برای آموزش پیدا کردن پلیر ID کالاف دیوتی موبایل در سه سوت همراه ما باشید.

معرفی کوتاه از بازی ندای وظیفه نسخه اندرویدی

بازی کال آف دیوتی یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین بازی های اندرویدی سبک شوتر بوده که می توانید به صورت چند نفره بازی نمایید. شخصیت ها سلاح های جدید و نقشه های بازی جزو ویژگی های اصلی بوده که مانند نسخه های کنسولی بازی کالاف دیوتی، برای نسخه موبایلی نیز طراحی شده است.

 

پیدا کردن پلیر ID کالاف دیوتی موبایل

 

بیشتر بخوانید : خرید پوینت فیفا موبایل و بررسی قابلیت های آن

 

 

شخصیت‌ هایی مانند کاپیتان پرایس و غیره در بازی حضور دارد. در نظر داشته باشید گرافیک بازی یکی از نقاط عطف آن بوده که گیم‌ پلیر ها استریمر های حرفه ای را برای بازی دعوت می کند.

پیدا کردن پلیر ID کالاف دیوتی موبایل

برای پیدا کردن پلیر آیدی کالاف دیوتی موبایل باید از سمت راست بازی چرخ دنده را انتخاب کرده و وارد قسمت تنظیمات یا ستینگ شوید. منوی سمت چپ کشویی را باز کرده و بر روی دکمه مورد نظر کلیک نمایید. در ادامه می‌توانید آیدی خود را مشخص نمایید و با کپی آیدی خود می توانید اقدام به خرید قسمت های درون‌برنامه‌ای بازی کالاف دیوتی نمایید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نکات مهم در زمان بازی کالاف دیوتی، آموزش پیدا کردن پلیر ID کالاف دیوتی موبایل در سه سوت، تکنیک های بازی و یا خرید گیفت کارت های مرتبط با بازی های دیجیتالی و رایانه‌ای با سایت گیفت کارت همراه باشید. از تخفیفات سایت استفاده نمایید.

شرایط برد در کالاف دیوتی موبایل

بازی محبوب کالاف دیوتی موبایل در سال ۲۰۱۹ به صورت رسمی منتشر شده و توانست جزء محبوب ترین بازی های اکشن برای موبایل محسوب شود. استراتژی های مختلفی در بازی برای برنده شدن وجود دارد.

سعی کنید حالت تیراندازی خود را به حالت پیشرفته تغییر دهید کاراکتر های قوی و درستی را در بازی انتخاب نمایید. به عنوان مثال می توانیم به دسته پزشکی، مکانیک و مدافع اشاره نماییم. از پهپاد های بازی به نحو احسن برای پیشبرد بازی با برنده شدن استفاده کرده و در هر لحظه تمام سلاح های خود را ارتقا دهید.

 

بیشتر بخوانید : خرید جم کلش رویال با قیمتی باورنکردنی

 

همچنین استفاده از هلیکوپتر به صورت هوشمندانه، سلاح های پرتاب شونده مانند نارنجک از جمله مهم ترین استراتژی های برد در بازی کالاف دیوتی موبایل محسوب می شود.

شخصیت بازی به شکلی طراحی شده که هوشمندانه باشد و می ‌توانید با استراتژی های استتار از دید دشمنان و خود پنهان شوید. برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی و آموزش پیدا کردن پلیر ID کالاف دیوتی موبایل در سه سوت با سایت گیفت کارت همراه باشید.

 

پیدا کردن پلیر ID کالاف دیوتی موبایل

 

سی پی کالاف دیوتی چیست؟

سی پی پول رسمی کالاف دیوتی موبایل بوده و شما می توانید در صورت خرید پول رسمی بازی از امکانات منحصر به فرد و ویژه آن برخوردار شوید. همچنین اگر قصد خرید بتل پس بازی کالاف دیوتی را دارید می توانید از سی پی کالاف نیز استفاده نمایید.

با استفاده از سی پی می توانید از گردونه های شانس نیز استفاده کرده و برنده امکانات ویژه بازی شوید. در صورت خرید سی پی کالاف می توانید به صورت مستقیم به کسب درآمد از طریق استریم بپردازید و همچنین امکان خرید بتل پس هر سیزن وجود دارد. لازم به ذکر است برای خرید درون برنامه ای نیاز به آموزش پیدا کردن پلیر ID کالاف دیوتی موبایل در سه سوت خواهید داشت.

 

 

 

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

روش اول خرید درون برنامه ای که روش مستقیم بوده و همچنین می توانید از طریق آیدی کالاف دیوتی موبایل خود اقدام به خرید نمایید. در ادامه همراه ما باشید تا به نحوه خرید بازی اشاره نماییم

برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل باید وارد سایت فروشگاهی کالاف دیوتی شوید. سایت های معتبر مختلفی در ایران خدمات فروش سی پی آنلاین بازی کالاف دیوتی را انجام می دهند.

با مراجعه به سایت گیفت کارت می توانید مقدار محصولات سی پی را انتخاب کرده و سپس اکانت خود را در فیلد خواسته شده وارد نمایید. پس از پرداخت هزینه های بازی طی چند ساعت کالاف دیوتی شما شارژ شده و امکان استفاده برای شما وجود خواهد داشت. در نتیجه می ‌توانید از بازی لذت ببرید.

بحث امروز ما در مورد آموزش پیدا کردن پلیر ID کالاف دیوتی موبایل در سه سوت بود. امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد. برای مشاهده محصولات ما سری به سایت ما بزنید و از امکانات شگفت انگیز گیفت کارتی حیرت زده شوید.

منبع : gamepur

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه‌های اجتماعی